محل لوگو

تاثیر خرید لایک اینستاگرام بر افزایش فالوور و رشد کسب و کار


از جمله فاکتورهای مهم برای دیده شدن و محبوبیت مطالب شما در اینستاگرام، تعداد لایک‌های مطالب شماست. هرچه تعداد لایک‌های شما بیشتر باشد، بهتر می‌توانید اعتماد کاربران را جلب کنید و خدمات خود را با خیالی آسوده عرضه کنید. از جمله روش‌های افزایش لایک، خرید لایک اینستاگرام است. با این روش می‌توانید در زمانی بسیار کمتر، به محبوبیتی بالا برسید. با دیجی ممبر همراه شوید تا بیشتر درباره اهمیت لایک اینستاگرام بدانید.

لایک (Like) به چه معناست

بهتر است ابتدا به تعریف واژه "لایک" بپردازیم. لایک در لغت به معنای دوست داشتن و پسندیدن است. لایک درواقع امکان ویژه‌ای است که به کاربران اجازه می‌دهد بازخورد و نظر خود را درباره مطلب ارائه شده نشان دهند. برای لایک کردن یک محتوا، تنها کافیست دکمه لایک را در زیر نوشته فشار دهید. لایک از جمله عناصر مهم و کلیدی برای فعالیت در فضای مجازی است و با بررسی تعداد لایک‌ها برای محتواهای گوناگون، متوجه خواهید شد که اکثر مخاطبان چگونه پستی را می‌پسندند. همچنین تعداد لایک‌ها، نشان‌دهنده محبوبیت پست برای دیگر کاربران است. در ادامه به توضیح و شرح فواید لایک در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

چرا لایک در اینستاگرام اهمیت بالایی دارد

از جمله دلایل اهمیت تعداد لایک‌ها در این است که زمانی که کاربری پست شما را مشاهده می‌کند، در مرحله اول تصویر و محتوای پست شده نظر او را جلب خواهد کرد؛ اما پس از آن، تعداد لایک‌ها است که کاربر را به تعامل و لایک کردن پست شما متمایل می‌کند. اگر تعداد لایک‌های بالایی داشته باشید، کاربر حتی به پروفایل شما هم مراجعه خواهد کرد و در انتها ممکن است با فالو کردنتان ، جزوی از مخاطبان و مشتریان شما شود. از دیگر مواردی که موجب اهمیت بالای لایک در اینستاگرام می‌شود، توجه ویژه‌ی الگوریتم اینستاگرام به لایک‌ها است. در ادامه به توضیح جایگاه لایک در الگوریتم اینستاگرام می‌پردازیم.

جایگاه و اهمیت لایک در الگوریتم اینستاگرام چیست

پیروی از قوانین الگوریتم اینستاگرام، می‌تواند رشد سریع و دیده شدن کسب و کار شما را به دنبال داشته باشد. از جمله مواردی که در الگوریتم اینستاگرام بسیار با اهمیت است، تعداد لایک‌های هر پست است. اما تعداد بالای لایک‌های هر پست چگونه می‌تواند موجب درخشیدن در اینستاگرام و دیده شدن شما شود؟

  1. نمایش پست‌ها بر اساس تعداد لایک‌ها در بخش Home

از جمله موارد مهم در الگوریتم اینستاگرام این است که پست‌های شما به تمام فالوورها نشان داده نمی‌شوند. بلکه تعداد لایک‌ها و کامنت‌های شماست که می‌تواند موجب نمایش پست‌های شما شود. به اصطلاح، میزان تعامل شما با کاربران، فعال و ویژه بودن شما را به اینستاگرام نشان می‌دهد. سعی کنید با تولید محتوای جذاب، تعداد لایک و کامنت بیشتری جذب کنید و به کامنت مخاطبان خود نیز پاسخ دهید. از دیگر روش‌ها برای افزایش تعداد لایک‌ها، خرید لایک خارجی از سایتی معتبر مانند دیجی ممبر است.

  1. نمایش پست‌های محبوب در بخش Explore

اینستاگرام در بخش Explore نیز پست‌هایی را به شما نشان می‌دهد که احتمال پسندیده شدنشان توسط شما بالا باشد. به همین علت زمانی که تعداد لایک‌های شما بالا باشد، پست شما در بخش Explore نیز به دیگر کاربران نمایش داده می‌شود. در این مرحله است که جذاب بودن محتوای شما، می‌تواند موجب جذب کاربر و تبدیل او به مشتری شما شود. به همین علت است که برخی مطالب و پست‌ها به سرعت در اینستاگرام وایرال و همگانی می‌شوند. با افزایش تعداد لایک‌ها، مطلب مورد نظر بیش از پیش برای دیگر کاربران نمایش داده شده و به همین صورت، محتوای مورد نظر بیشتر دیده می‌شود. اگر فرصت زیادی برای توسعه‌ی صفحه خود در اینستاگرام ندارید، خرید لایک اینستاگرام می‌تواند روشی سریع‌تر برای شما باشد.

تاثیر خرید لایک اینستاگرام بر افزایش فالوور و رشد کسب و کار

امروزه لایک دیگر به معنای محبوبیت نیست

با تمام این تفاسیر، با گذشت زمان لایک معنای واقعی خود را از دست داده است. در گذشته افراد زمانی پست مورد نظر را لایک می‌کردند که به راستی آن را می‌پسندیدند. اما امروزه، لایک کردن حالتی تجاری به خود گرفته است. اکثر کاربران شما را لایک می‌کنند که شما نیز آن‌ها را لایک کنید. بسیاری از کاربران حتی وقتی را صرف مطالعه مطالب شما را نیز نمی‌کنند و به سرعت دکمه لایک را می‌فشارند تا در ازا از شما لایک دریافت کنند.

به همین علت است که جذابیت اولیه‌ی مطالب شما و همچنین تعداد لایک‌های بالا می‌تواند لایک‌های بیشتری برای شما فراهم آورد.اما بهتر است به این موضوع توجه کنید که حتی اگر محتوای مفیدی داشته باشید، تعداد کم لایک‌های شما، می‌تواند مطلب را بی ارزش نشان دهد. هرچه لایک‌های بیشتری داشته باشید، کاربران بیشتری را به لایک و دنبال کردن (Follow) پیج خود ترغیب خواهید کرد. اگر در آغاز فعالیت اینستاگرامی خود هستید، از اهمیت خرید لایک اینستاگرام، در کنار جذابیت بخشیدن به مطالب خود غافل نشوید.

افزایش لایک اینستاگرام، راهی سریع برای دیده شدن

به طور قطع از اهمیت جذابیت مطالب خود در صفحه‌های اجتماعی آگاه هستید. هر فعالیتی که در اینستاگرام داشته باشید، در نهایت این جذابیت و چینش خاص مطالب شما است که موجب اعتماد کاربران به شما و استفاده آن‌ها از محصولاتتان خواهد شد. اما برای اینکه کاربران را متوجه جذابیت و باارزش بودن خود کنید، باید ابتدا دیده شوید. برای دیده شدن، توجه به الگوریتم اینستاگرام در راس کار قرار دارد. همانطور که گفتیم از جمله فاکتورهای بسیار پراهمیت در اینستاگرام، میزان تعامل و تعداد لایک‌های شماست. اما حتما می‌دانید که بدست آوردن لایک و فالوور می‌تواند زمان بسیاری را از شما بگیرد. بهترین روش، خرید لایک اینستاگرام است؛ با خرید لایک، می‌توانید دیده شدن و رشد سریع کسب و کار خود را تضمین کنید.

برای مشاهده خدمات دیجی ممبر میتوانید از لینک زیر استفاده کنید:

نمایش فیلم در آپارات

سخن آخر

همانطور که خواندید، لایک اینستاگرام اهمیتی ویژه در الگوریتم جدید اینستاگرام دارد. با داشتن لایک‌های بیشتر، می‌توانید مطمئن باشید که مطالب شما دیده می‌شوند و شمار بیشتری از کاربران را به خود جذب می‌کنند. اما پروسه افزایش لایک و تعامل در اینستاگرام می‌توانید بسیار طولانی باشد. به همین علت، خرید لایک می‌تواند روشی جایگزین و به مراتب کوتاه‌تر شود. با استفاده از خدمات خرید لایک اینستاگرام و خرید فالوور ارزان در دیجی ممبر، می‌توانید از دیده شدن مطالب خود در این شبکه اجتماعی مطمئن باشید.

منبع: مجله اینترنتی دلگرم

  انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 23

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما