محل لوگو
  • عنوان اسلاید
  • عنوان اسلاید
  • عنوان اسلاید

هشت روش برای افزایش ممبر تلگرام


گفته ها بیش از ۴۰ میلیون کاربر در ایران دارد. محبوبیت این شبکه اجتماعی با هر آپدیت بیشتر از پیش می‌شود. یکی از این آپدیت ها که بسیار زیاد مورد استقبال قرار گرفت، قابلیت «ساخت کانال تلگرام» بود. در این مقاله قصد داریم تا بهترین روش های افزایش ممبر کانال را به شما آموزش بدهیم.

در ادامه با ما همراه باشید

روش های رایگان افزایش اعضا و ممبر کانال تلگرام

چندین روش برای افزایش اعضای کانال وجود دارد که برخی از آن ها را به وسیله ترفندهایی که اینجا می گوییم می توانید به راحتی و رایگان استفاده کنید و اما برخی از آن ها با پرداخت هزینه (مثل خرید تبلیغ از کانال های پر مخاطب) قابل انجام است، در هر حال ما به همه بخش ها می پردازیم.

اضافه کردن مخاطبین به منظور افزایش ممبر کانال

زمانی که شما به تازگی یک کانال ایجاد می کنید می توانید تا ۲۰۰ نفر از مخاطبانتان را در کانال اضافه کنید، لطفا توجه داشته باشید که زمانی که کانال شما ۰ ممبر است می توانید از این روش استفاده کنید. در صورتی که شما کانالتان را به روش های دیگر به +۲۰۱ عضو رسانده باشید دیگر نمی توانید از این روش استفاده کنید.

با توجه به تصویر زیر، پس از انتخاب گزینه Add Members می توانید مخاطبین خود را به کانال اضافه کنید.

 

شاید برای برخی این مشکل پیش آمده باشد که نتوانند تعداد محدودی از مخاطبان گوشی خودشان را به کانال اضافه کنند، متاسفانه راه حل مستقیمی برای این مشکل وجود ندارد، زیرا همان کاربر از تنظیمات حریم خصوصی تلگرام اش تنظیم کرده است که کسی نتواند به کانال یا گروهی دعوتش کند.

افزایش اعضای کانال با خرید ممبر واقعی

یکی از محبوب ترین روش هایی که در حال حاضر بسیاری از کانال ها استفاده می کنند افزایش از طریق خرید ممبر تلگرام است. با این روش نه تنها عدد نمایشی کانال شما بالاتر می رود بلکه تاثیر زیادی در بازدید کانال شما یا افزایش فروش و درآمد شما از طریق کانال تلگرام تان می‌شود.

تبادل زدن با دیگر کانال ها

زمانی که تعداد اعضای شما به یک رقم قابل قبول می رسد تازه می توانید وارد تبادل با کانال های تلگرامی دیگر شوید. برای اینکار پیشهاد ما این است که با سعی و تلاش و بعضا هزینه کردن اعضای کانال تان را به +۲۰۰۰ نفر برسانید سپس به دنبال کانال های هم رده خود که همینقدر ممبر دارند بگردید و اگر راه ارتباطی داشتند با آن ها ارتباط برقرار کنید و درخواست تبادل لینک کنید.

لازم به ذکر است که انجام بیش از حد اینکار باعث ریزش ممبر و یا میوت کردن و افت ویو کانال تان می‌شود.

قرار دادن محتوای جذاب به همراه لینک جوین کانال

 

کاربر شما برای محتوای شما آنجاست پس سعی کنید همیشه وقت زیادی را برای تولید محتوا و آماده کردن آن بگذارید، چون اگر محتوای شما مناسب باشد کاربر آن را به گروه ها و دوستان خود فوروارد می‌کند و همین کار باعث جذب کاربر برای شما می‌شود اما یک نکته مهم دیگر وجود دارد، همیشه در انتهای مطالب خود آدرس کانال را قرار دهید. سعی کنید اگر با مشکل محدودیت کاراکتر مواجه نشدید لینک جوین کانال را بگذارید، زیرا با قرار دادن لینک جوین تعداد نفرات بیشتری به کانال شما اضافه می‌شود در غیر این صورت حتما آدرس کانال تان را به صورت یوزر نیم (@YourUserName) قرار دهید. برای زیبایی نیز می توانید از اموجی ها و شکلک های محبوب و مرتبط در کنار آدرس کانال تان استفاده کنید.

افزایش عضو کانال تلگرام به کمک سایت

از دیگر روش‌های افزایش عضو کانال، خرید ممبر پاپ آپ است. اگر شما یک سایت یا وبلاگی دارید که روزانه دارای بازدید مناسبی است می توانید با به اشتراک گذاشتن آدرس کانال خود در هدر سایت و انتهای هر مطلب با کاربران خود از آنها درخواست کنید که در کانال شما عضو شوند.

البته قبل از انجام این کار با یک برنامه ریزی مناسب محتوای خوب و یکتایی در کانال تان قرار دهید زیرا کاربر علاقه ای به محتوای زرد یا تکراری ندارد.

حالا که از ممبر پاپ آپ صحبت کردیم، یک روشی به نام اد اجباری نیز وجود دارد، کافیست کلمه کلیدی خرید ممبر اد اجباری را در گوگل سرچ کنید و متوجه این روش خواهید شد. به طور خلاصه بگویم، کسانی که تلگرام‌های غیررسمی دارند می‌توانند اعضا را به صورت اجباری در کانال خاص عضو کنند.

یک روش دیگر برای انتقال بازدیدکنندگان سایت یا وبلاگ به کانال وجود دارد که پیشنهاد نمی کنیم زیرا آزار دهنده است. بعضا دیده شده بسیاری از سایت ها به کمک پاپ‌آپ کاربران را به کانال های هدایت می کنند، ممکن است در ابتدا بازدهی خوبی بگیرید ولی خب همین کار باعث از بین بردن اعتماد کاربران به شما خواهد شد و از همه مهمتر آزاردهنده نیز هست.

افزایش اعضای کانال به کمک دوستان

شما می توانید از نزدیک ترین دوستان و آشنایان خود درخواست کنید که عضو کانال شما شوند و در ادامه، ۳ نفر جدید را به کانال شما دعوت کنند. اینکار کمی چیپ و زشت به نظر می رسد و پیشنهاد نمی کنیم استفاده کنید مگر از دوستان خیلی صمیمی که می دانید برای شما این کار را انجام می دهند درخواست کنید

کد تخفیف برای خرید از سایت دیجی ممبر eyd99

منبع: مدیوم

انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

برچسب های مهم

چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟


چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

اینستاگرام شبکه اجتماعی شادی، غذا، مسافرت،، جشن، یادگاری، خوشگلی و خوش تیپی، شیرینی، مهمانی، کافه و کلی چیزهای خوب دیگر است. به مواردی که برای نمونه ذکر کردم دقت کنید همه این‌ها چیزهایی است که مردم به راحتی و با کمال میل برای آن هزینه می‌کنند. به همین دلیل ساده و مهم، اینتساگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب درآمد است.

کاربران دقیقا چگونه از اینستاگرام کسب درآمد دارند؟

روش اول: فروش مستقیم محصولات. به احتمال زیاد خیلی از تولید کنندگان لوازم شخصی، مد یا لوازم تزئینی را می‌توانید در اینستاگرام پیدا کنید که تصاویر اجناس خود را منتشر می‌‌کنند، به فروش می‌رسانند و از اینستاگرام به عنوان یک رسانه رایگان برای تبلیغ محصولات خودشان استفاده می‌کنند. این روش زودبازده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

روش دوم: تبلیغات. در این روش افراد با ترفندهایی که در ادامه ذکر می‌کنیم به تعداد قابل توجهی دنبال‌کننده یا همان فالوور دست پیدا می‌کنند و تبدیل به یک رسانه پر بازدید می‌شوند، سپس با قرار دادن تصاویر تبلیغاتی در بین محتوای منتشر شده، به درآمد خوبی می‌رسند. این روش ساده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

روش سوم: برندسازی. این روش مخصوص صاحبان کسب‌وکارهاست که از پتانسیل اینستاگرام برای توسعه برند و بازاریابی خود استفاده می‌کنند. برندها در این روش به صورت دائم روی محصول یا خدمات خاصی تأکید نمی‌کنند و به جای فروش مستقیم محصول، سعی در هدایت کردن مشتری به محل اصلی عرضه محصول خود که وب‌سایت یا فروشگاه است دارند. این روش اصولی‌ترین و بهترین روش کسب درآمد از اینتساگرام است.

روش چهارم: خرید فالوور ایرانی و خرید بازدید ایرانی اینستاگرام می تواند سود خوبی داشته باشد اما این کار نیازمند استراتژی هایی است که بایستی در کار خود لحاظ کنید.

به هر روش که بخواهید در این شبکه اجتماعی کسب درآمد داشته باشید، نیاز است که تعداد زیادی دنبال کننده یا همان فالور داشته باشید تا حضور و تعامل مخاطبان صفحه شما را به یک رسانه‌ شخصی تبدیل کرده و به درآمد برسید. برای رسیدن به این هدف، پس از ایجاد صفحه و شروع فعالیت روش‌های زیر را دنبال کنید تا به سرعت پیشرفت کنید:

  1. استفاده از سایت یا وبلاگ شخصی: اگر سایت یا وبلاگ شخصی دارید حتما آدرس یا آیکون اینستاگرام خودتان را در آن درج کنید، به این شکل مخاطبان سایت یا وبلاگ شما، در اینتساگرام هم دنبال کننده تصاویر به اشتراک گذاشته شده شما خواهند بود.
  2. استفاده از سایر شبکه‌های اجتماعی: آدرس اینستااگرام خود را در سایر شبکه‌های اجتماعی که در آن حضور دارید منتشر کنید. معمولا هر رسانه اجتماعی بر یک نوع مدل شبکه‌سازی تمرکز دارد. مثلا آپارات و یوتیوپ که روی ویدئو تمرکز دارد یا توییتر که میگروبلاگ است و.. از اعتماد دوستان خود در سایر شبکه‌های اجتماعی برای این منظور استفاده کنید.
  3. برندسازی در اینستاگرام: تلاش کنید صفحه اینستاگرام خود را به یک برند متصل کنید، مثلا وب‌‌سایت یا فروشگاه یا حتی نام شخصی خودتان. به این شکل اعتمادسازی و ارتباط بهتری با مخاطبان خواهید داشت.
  4. دوستان خود را تگ کنید: با تگ کردن دوستان خودتان در هنگام انتشار هر تصویر، عکس به اشتراک گذاشته شده در صفحه آن‌ها نیز منتشر شده و مورد توجه دنبال‌کنندگان آن‌ها نیز قرار می‌شود. دقت کنید در این کار زیاده روی نکنید، هوشمندانه از این قابلیت استفاده کنید وگرنه به عنوان یک منتشر کننده اسپم شناخته می‌شوید. تگ کردن عبارت است از درج نام کاربری دوستان در هنگام انتشار تصویر.
  5. تصاویر بدون توضیح منتشر نکنید: برای هر تصویر توضیح کوتاهی درج کنید، مخصوصا اگر نیاز است که بیننده بداند موضوع یا هدف عکس چیست. بیان کاملا غیر رسمی، ساده و خودمانی داشته باشید. در اینستاگرام لحن دوستانه بهتر از برخوردهای رسمی تأثیر می‌گذارد.
  6. در توضیحات درج شده هشتک بزنید: اینستاگرام قابلیت جستجو کلی را از طریق #هشتک به کاربران می‌دهد. هشتک را در کلمات کلیدی هدف فروش یا برند خودتان درج کنید. مثلا اگر فعالیت شما تدریس زبان است کافیست همین دو کلمه را با #هشتک تایپ کنید. هشتک عبارت است از تایپ کارکتر # قبل از کلمه‌ مد نظر.
  7. از متن‌های کوتاه استفاده کنید: اینستااگرام یک شکبه‌اجتماعی مبتنی بر تصویر است. از متن‌های طولانی در قسمت کامنت‌ها اجتناب کنید. معمولا کاربران با هدف دیدن تصویر از صفحه شما دیدن می‌کنند نه خواندن مقاله!
  8. کامنت‌های کاربران را حتما پاسخ دهید: کامنت‌های کابران حتی انتقادات را حتما و دوستانه پاسخ دهید. تعامل با کاربران یک اصل مهم در هر کسب‌‌وکار اینترنتی به‌شمار می‌آید. در ادامه با تحلیل نظرات می‌تواند عملکرد تولید محتوا و کسب‌وکارتان را بسنجید.
  9. تصاویر با کیفیت و ویدئو‌های خاص تهیه کنید: از تصاویر با کیفیت و فیلم‌هایی که خودتان تهیه کرده‌اید استفاده کنید. از تصاویر با نور کم، کیفیت پائین، کادربندی ضعیف یا آرشیو‌های وب استفاده نکنید. ویدئوهای ۱۵ ثانیه‌ای خلاقانه بسازید. این فیلم‌ها به دلیل حجم کم بسیار تاثیرگذارند.
  10. حداقل استفاده از فیلترهای اینستاگرم را داشته باشید: اینستاگرم فیلترهای معروفی دارد که در هنگام اشتراک‌گذاری به شما در بهتر شدن عکس کمک می‌کند اما جالب است بدانید تصاویری که فیلترهای زیاد و غیرطبیعی در آن استفاده شده است، ۳۰ درصد کمتر لایک می‌خورند.
  11. یک هویت واقعی و شناخته شده داشته باشید: از اسامی مستعار و ناشناخته در نام کاربری خود استفاده نکنید، اگر فروشگاه، فعالیت، سایت یا برندی دارید از همان اسم در نام کاربری استفاده کنید و در غیر اینصورت از یک اسم واقعی شناخته شده. این کار حس اعتماد خوبی به کاربران منتقل می‌کند.
  12. دیگران را دنبال (فالو) کنید: در شروع کار سعی کنید بیشتر شما دنبال‌کنند یا فالور دیگران باشید. افرادی را دنبال کنید که با هدف کاری و تجاری شما نزدیک باشند نه چهره‌های سرشناس سینما یا فوتبال! مثلا اگر به روزنامه‌نگاری علاقه‌مند هستید یا فروشنده لوازم اسپرت اتومبیل هستید فالو کردن افراد علاقه‌مند به این فعالیت‌ها، می‌تواند منجر به فالو مجدد شما شود.
  13. مطالب انحصاری و متفاوت منتشر کنید: اگر اینتساگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی سایت یا فعالیت شماست، مطالب و محتوایی متفاوت از آنچه در حالت عادی تولید می‌کنید، در اینتساگرام منتشر کنید. حتما آن نوع محتوا صرفا خاص اینستاگرام تهیه و تولید شود. می‌توانید در سایت خود درج کنید که محتوای اینستاگرام در هیچ‌جای دیگری منتشر نمی‌شود.
  14. زمانبندی منظم برای بروزآوری داشته باشید: بطور منظم، پیوسته و در ساعاتی خاص اینستاگرام خودتان را بروز کنید. آمارهای کلی نشان می‌دهد ساعات پایانی روز و شب برای کاربران ایرانی بهتر است اما این یک قانون ثابت نیست. این زمانبندی را از بازخورد و سلیقه کاربران صفحه خودتان استخراج کنید.
  15. مطالب متنوع، سرگرم کنند و آموزشی منتشر کنید: محتوای تصویری شما می‌تواند ترکیبی از عکس‌های جالب و شخصی، تصویر نوشته‌های آموزشی، فعالیت و رویدادهای خاص کاری یا حتی تصاویر طنز مرتبط با کار شما باشد. رعایت این تنوع برای کاربر جذابیت بیشتری خلق می‌کند.
  16. مناسبت‌ها و روزهای خاص را درک کنید: روز معلم، دانشجو، تولد ادیسون، روز جهانی کودک و.. می‌تواند موضوعات خوبی برای تولید محتوای تقویمی باشد. این امر احساس بروز بدون و منطبق بودن فعالیت شما را به دنبال‌کنندگان اینستاگرام شما منتقل می‌کند. از رخدادهای اجتماعی، متناسب و موازی فعالیت خودتان در تولید محتوا استفاده کنید.
  17. کاربران را در انتشار محتوا مشارکت دهید: مثلا می‌توانید کمپین‌های مختلف ایجاد کنید یا کد تخفیف ارائه دهید. کدهای خاصی که فقط در اینستاگرام منتشر می‌شود. از دیگران بخواهید که با تگ کردن یا دعوت به فالو دوستان خودشان از کدتخفیف یا کمپین شما استفاده کنند.
  18. از سامانه‌های اشتراک‌گذاری خودکار استفاده کنید: سایت‌ها و سامانه‌هایی وجود دارد که به صورت خودکار سایر شبکه‌های اجتماعی شما را در صورت بروزرسانی صفحه شما در اینستاگرام، بروز می‌کند، یعنی این که پست‌های شما را به صورت خودکار در لینکداین، توییتر فیس‌بوک و.. منتشر می‌کند. سایت ifttt.com یکی از بهترین سامانه‌های خودکارسازی اشتراک گذاری است. البته اینستاگرام به صورت خودکار قابلیت اتصال به فیسبوک را دارد اما فراموش نکنید ممکن است این فرایند برای بعضی از کاربران ناخوشایند و مصنوعی به‌نظر برسد.
  19. هیجان انگیز و خلاق باشید: مثلا برای دهزارمین فالو کننده خودتان جایزه بگذارید، یا برای هزارمین لایک، فلان تخفیف یا پیشنهاد هیجان انگیز را در نظر بگیرید. در اینستاگرام فضای کاری غیر رسمی و غیر جدی خلق کنید. به عنوان یک بستر کسب‌وکار، یک صفحه خلاق و انگیزه‌بخش داشته باشید. صفحات موفق تجاری فارسی را در اینستاگرام بررسی و تحلیل کنید.
  20. از فضاهای دیگر کاری، فالور جذب کنید: برای مثال در بسته‌های فروش یا خدمات خودتان آدرس صفحه اینستاگرام را درج کرده و از مشتریان بخواهید که تخفیف یا اطلاعات بیشتر را در اینستاگرام شما دنبال کنند، حتی از تبلیغات آفلاین، چاپی، محیطی و تلوزیونی خودتان هم می‌توانید فالور جذب کنید. کافیست نام کاربری اینستاگرام خود را در آن‌جا هم منتشر کنید.
  21. بازخوردهای کاربران را تحلیل کنید: این نکته مهم را فراموش نکنید که شما با هدف درآمدزایی در اینستاگرام فعالیت می‌کنید، پیش‌نیاز مهم این امر ابتدا حضور و در مرحله بعدی تعامل دنبال‌کنندگان با شماست. همواره بازخوردهای لایک ،کامنت‌‌ها، افزایش یا کاهش فالورها را تحلیل کرده و بر اساس آن تولید محتوا کنید…

 

منبع: نت استارت


تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما