محل لوگو

11 راه واقعی برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام


11 راه واقعی برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام

 

اینستاگرام به سرعت اولین برداشت خود را به عنوان یک برنامه سرگرم کننده برای بچه ها کنار گذاشت و به یک ابزار جدی برای بازاریابی ، فروش ، شبکه سازی و ساخت مخاطبان برای افراد و مارک های تجاری تبدیل شده است. این یکی از محبوب ترین سایت های شبکه های اجتماعی کره زمین است که بیش از 200 میلیون عضو فعال ماهانه 60 میلیون تصویر و 1.6 میلیارد لایک در روز به اشتراک می گذارد.

چقدر عالی است؟ میزان نامزدی برای مارک ها در اکثر شبکه های اجتماعی کمتر از 0.1٪ است ، اما اینستاگرام همه آنها را از بین می برد. میانگین میزان درگیری اینستاگرام برای مارک ها در یک مطالعه Forrester در سال 2014 حماسه 58 برابر بیشتر از فیس بوک بود.

شما نمی توانید با اعدادی مانند این استدلال کنید. اما این فقط متوسط ​​است و همانطور که من در تمام راه های بازاریابی آنلاین طرفداری می کنم ، شما نمی خواهید متوسط ​​باشید! این یک رویا یا هدف نیست.

مطمئناً 58 برابر تعامل بیشتر از فیس بوک به نظر عالی می رسد اما می توانید خیلی بهتر از این در اینستاگرام انجام دهید. این که آیا شما یک برند بزرگ هستید یا شاید فقط می دانید چگونه می توانید اینستاگرام معروف شوید ، من نمی خواهم که به طور متوسط ​​تلاش کنید. من می خواهم که شما به ستاره ها برسید و یکشاخه اینستاگرام شوید. اسب شاخدار دیجیتال ، موجودی جادویی و نادری است که به دستور بزرگی نسبت به سایر افراد فراتر می رود.

و قصد دارید با کار کردن این یازده هک شگفت انگیز اینستاگرام در استراتژی اجتماعی خود این کار را انجام دهید. برای زیرنویس ها ، هشتگ ها ، پروفایل ها و موارد دیگر ، این ایده های توجه را بررسی کنید و ببینید که چه چیزی را در اینستاگرام پست کنید تا دنبال کننده های بیشتری داشته باشید و همچنین از بین بردن و جذابیت بیشتری برخوردار شوید.

  1. هشتگ اختصاصی خود را بطور متقابل تبلیغ کنید.
    خوب است که شما یک هشتگ #joesgarage را برای شرکت خود ایجاد کردید ، اما چه کسی می داند از آن برای به اشتراک گذاشتن مطالب در مورد شما استفاده کند؟ مطمئن شوید که در نمایه شما باشد ، اما بازی را آفلاین کنید و آن را روی رسیدهای خود ، در تبلیغات چاپی ، علائم موجود در فروشگاه خود و در رویدادهای مربوط چاپ کنید.

اگر در رادیو و تلویزیون هستید ، افراد را به سمت استفاده از هشتگ راهنمایی کنید. کمپین های آنلاین و آفلاین را با اطمینان از اینکه در سایر پروفایل های اجتماعی ، در وب سایت و در انفجارهای ایمیل خود ذکر شده است ، ادغام کنید. فقط امیدوار نیست مردم آن را پیدا کنند.

2. با هشتگ خلاقیت کسب کنید.
وقتی صحبت از ایده های زیرنویس اینستاگرام می شود ، باید فراتر از هشتگ های یک کلمه ای و واضح نگاه کنید. مطمئنا ، شما می خواهید از این موارد نیز استفاده کنید ، اما آن را مخلوط کنید و از هشتگ استفاده کنید تا بخشی از داستان شما را بازگو کند. خنده دار ، طنزآمیز یا ظالمانه باشید — خسته کننده نباشید. شرکت فضای کاری مشترک WeWork در این امر بسیار عالی است ، و آنها شامل ترکیبی سرگرم کننده از محتوای اینستاگرام نیز هستند.

3. در مکالمات عظیم مردمی شرکت کنید.
برای هر پست ، از ترکیبی از هشتگ های موضوعی مرتبط مانند # کار_شعاب برای یک شرکت نجاری ، به عنوان مثال و همچنین هشتگ های فوق العاده محبوب ، هر جا که بخواهید استفاده کنید

هشتگ های واقعاً خاص مانند کلمات کلیدی با دم بلند هستند به این دلیل که قصد بیشتری را نشان می دهند و به شما در یافتن افراد مناسب کمک می کنند ، اما هشتگ های دارای روند جهانی مانند #instagood ، #tbt ، #photooftheday یا حتی ساده قدیمی #fun شما را جلوی بیشتر می گیرند به طور کلی مردم شما به هر دو نیاز دارید تا آن را در یک شبکه اجتماعی به اندازه اینستاگرام بزرگ و پر سر و صدا کنید.

4. حداکثر استفاده از آدرس URL خود را انجام دهید.
این املاک و مستغلات نخست است در پروفایل اینستاگرام شما … آیا شما واقعا می خواهید زندگی نامه شما فقط به صفحه اصلی وب سایت شما ، در حال حاضر و برای همیشه پیوند دارد؟ خمیازه. حداقل دو بار در هفته آن را تغییر دهید و از آن پیوند قابل کلیک در بیوگرافی خود استفاده کنید تا ترافیک به جدیدترین یا محبوب ترین مطالب خود منتقل شود.

5- با شرح زیر توضیحات دریافت کنید.
یک تصویر هزار کلمه ارزش دارد ، اما شما نمی توانید کلمات را بطور کامل پرش کنید. National Geographic در استفاده از قصه گویی در کنار عکس های اینستاگرام خود خارق العاده است و باعث ایجاد تعامل و اشتراک گذاری می شود. در حالی که مارک های رسانه ای سنتی مانند مگس ها سقوط کرده اند ، NatGeo با بیش از 50 میلیون دنبال کننده به یکی از برترین مارک های اینستاگرام تبدیل شده است.

مانند سایر هک های اینستاگرامی که در اینجا گنجانده ام ، این چیزی است که شما می خواهید به مرور زمان به استراتژی خود بپردازید ، بنابراین در ابتدا احساس عجیب نکنید. با پیدا کردن صدای اینستاگرام مارک تجاری ، نوشتار شما بهبود می یابد.

6. همه را در بازاریابی تأثیرگذار شروع کنید.
از پروفایل های هر شخصی که به عنوان یک تأثیرگذار در فضای خود مشخص کرده اید بازدید کنید (AKA شخصی که در افرادی که می خواهید جلوی آنها را بگیرید) تأثیر بگذارد و “هشدارهای ارسال را” روشن کنید تا هر بار که مطالب جدیدی را به اشتراک می گذارند به شما اطلاع داده شود. سپس می توانید به طور مرتب با آنها تعامل برقرار کرده و به یکی از افراد یا مارک های مورد علاقه آنها تبدیل شوید.

7. عکسهای برچسب ناخواسته را از نمایه خود حذف کنید.
اگر فقط می خواهید بهترین محتوای تولید شده توسط کاربر در مورد شما یا مارک تجاری خود را در پروفایل اینستاگرام خود داشته باشید ، می توانید. اکنون ، شما نمی توانید با انتخاب “ویرایش برچسب ها” ، عکس های برچسب خورده را از طریق سایت به طور کامل حذف کنید و گزینه هایی را که می خواهید حذف کنید و انتخاب “پنهان کردن از پروفایل” (ممکن است لازم باشد تأیید کنید) انتخاب کنید. این ترفند را انجام می دهد.

8. برچسب های عکس را قبل از نمایش محتوا در نمایه خود تأیید کنید.
صحبت از کنترل بیشتر عکسهای برچسب خورده در نمایه شما ، می توانید تنظیمات اینستاگرام خود را تغییر دهید تا عکسهای دارای برچسب نشان داده نشوند مگر اینکه در ابتدا آنها را تأیید کنید. این مورد را در زیر “گزینه‌ها” ، “عکسهای شما” و “اضافه کردن دستی” پیدا خواهید کرد.

من در تلاش هستم به یک دلیل فکر کنم که چرا هیچ شرکتی نمی خواهد این کار را انجام دهد … نه. من هیچی ندارم شما باید این مسئله را کاملاً تنظیم کنید تا از موقعیت های بالقوه شرم آور جلوگیری کنید.

9. سبک اینستاگرام خود را توسعه دهید.
این طبیعت انسانی است که بخواهید در آن جا بیفتید ، اما در اینستاگرام می خواهید ایستادگی کنید. نام تجاری نوشیدنی هندی Frooti چنین سبکی از محتوای بصری منحصر به فرد را ایجاد کرده است ، هر بار که کاربر یک پست Frooti را در خبرنامه خود مشاهده می کند ، فوراً قابل تشخیص است. آن را بررسی کنید:

10. محلی دریافت کنید.
با رفتن به صفحه جستجو و انتخاب برگه Places ، در یک منطقه خاص (به عنوان مثال ، محله خود ، شهری که در آن تبلیغ می کنید یا حتی یک رویداد در یک مکان خاص) اتفاق می افتد را ببینید. سپس نام مکان را تایپ کنید تا تمام پستهای جغرافیایی شده برای آن مکان مشاهده شود.

11- خرید فالوور اینستاگرام از سایت‌های معتبر

یکی از بهترین روشهایی که می‌توانید زودتر به هدف خود نسبت به مواردی که گفته شد برسید خرید فالوور ارزان است. سایت دیجی ممبر در این زمینه جز معتبرین سایت‌ها در این زمینه است که با ارائه پلن های متفاوت و قیمت‌های مناسب و پشتیبانی عالی خود توانسته است رضایت خیل عظیمی از مشتریان را کسب کند. شما در این روش کار خاصی انجام نمیدهید فقط با سفارش یکی از پلن های موجود در سایت و ثبت پیج خود بدون نیاز به پسورد می‌توانید شاهد افزایش فالوور ایسنتاگرام خود باشید و هدفی را که دنبال می‌کنید خیلی زودتر به آن برسید.

منبع: خرید فالوور اینستاگرام

  انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 35

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما