محل لوگو

تاثیر لایک اینستاگرام بر افزایش فالوور


تاثیر لایک اینستاگرام بر افزایش فالوور

یکی از بهترین و تا حدودی به هزینه ترین راهی که می توان به کسب درآمد رسید استفاده از شبکه های مجازی مخصوصا شبکه اجتماعی اینستاگرام است. اینستاگرام بدون شک بهترین مکان برای ارائه محصولات یا خدماتی است که میتوان از آن استفاده کرد که برای بهره مندی از امکانات این شبکه فوق العاده فقط ساخت یک اکانت است.

اینستاگرام توانسته با ارائه امکانات متنوع در بین شبکه های اجتماعی دیگر مخاطبان زیادی را در دنیا جذب خود نماید که در کشور عزیز ما ایران هم این موضوع کاملا صدق می کند بنابراین خیلی از افرادی که در این شبکه حضور دارند توانسته اند از این فرصت کم نظیر استفاده کرده و به صورت رایگان از امکانات آن با هوشمندی کامل استفاده و درآمدهای مناسبی را بدست آورند.

اما به نظر شما موضوعی که در این شبکه بسیار حائز اهمیت است تعداد فالوورهای آن است؟ در جواب این سوال باید گفت هم بله و هم خیر زیرا صرف فقط داشتن تعداد فالوورهای بالا ضامن موفقیت کسب و کارهای بزرگ و کوچک نیست بلکه موضوع مهمتری است که ضامن موفقیت آنها در این شبکه ی اجتماعی پرطرفدار است. اجازه دهید قبل از جواب این سوال مثالی در دنیای واقعی برای شما ارائه کنم.

فرض کنید که شما در یک روز تصمیم میگیرید که به خانه ی اقوام و دوستانتان بروید. به محض رویارویی با آنها و احوالپرسی آنها از شما میپرسند که فلان برنامه را در شبکه ی تلویزیونی دیده اید؟ و این جمله در یک روز به طور مثال پنج بار از افراد متفاوت به شما گفته می شود. مطمئن باشید بعد از چند بار تکرار شما ترغیب می شوید برای یک بار هم که شده این برنامه را مشاهده کنید زیرا در یک روز چند نفر این برنامه را به شما پیشنهاد داده اند بنابراین این حس به شما منتقل می شود که این برنامه ارزش تماشا کردن را دارد.

در جواب سوال قبلی باید گفت که درست است تعداد فالوور در اینستاگرام مهم است اما مهمتر از آن تعداد لایک پست های شما بسیار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا ممکن است برای خود شما هم اتفاقی که در زیر شرح می دهم رخ داده باشد :

شما به صورت اتفاقی پستی را می بینید و تا حدودی به آن پست و مطلب آن هم علاقه مند می شوید و به محض مشاهده ی تعداد لایک بالای این پست خودتان هم ترغیب می شوید که این پیج را دنبال کنید بنابراین اکثر پیج های موفق از این موضوع استفاده کرده و با خرید لایک ایرانی دیگران را ترغیب به دنبال کردن پیجشان می کنند.

فرض کنید شما در پیج خود 1000 فالوور دارید و به محض انتشار یک پست و گذشتن یک ساعت پست شما 500 لایک دریافت می کند با این اتفاق اینستاگرام به صورت خودکار پست شما را به دلیل محبوبیتی که داشته در صفحه ی اکسپلور به نمایش می گذارد و این اتفاق می تواند درصد موفقیت شما در کسب و کار و همینطور افزایش فالوور اینستاگرام آن هم به صورت رایگان را افزایش دهد.

لازم به توضیح است که اینستاگرام پست شما را در نیم ساعت اولیه تنها برای یک سوم از فالوورهایتان به نمایش می گذارد و در صورتی که بتواند نتیجه ی مناسبی را دریافت کند آن پست به دیگر فالوورها نیز نمایش داده می شود.

همان طور که متوجه شدید تعداد لایک میتواند نتیجه مستقیمی در افزایش فالوورهای شما داشته باشد زیرا وقتی مخاطبی تعداد بالایی لایک در یک پست را مشاهده می کند ترغیب می شود به آن پیج سری بزند و اگر شما در تولید محتوا و ویدئوهایی که منتشر می کنید، خوب عمل نمایید همان مخاطب اقدام به دنبال کردن صفحه یا پیج شما می کند.

سخن آخر این که اگر خواهان افزایش فالوور به صورت طبیعی هستید حتما در تولید محتوا وسواس داشته باشید و سپس برای هر پست خود به تعداد مناسبی لایک خریداری نمایید فقط دقت داشته باشید که در خرید لایک زیاده روی نکنید زیرا این کار باید با تعداد فالوورهای شما همخوانی داشته باشد.

هر سوالی که داشته باشید در همین تاپیک بپرسید در خدمت شما دوستان عزیز هستم.

منبع: نی نی سایت 

  انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 26

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما